Jedyne w Polsce, unikatowe szkolenie "Profesjonalna obsługa pacjenta" to 2-dniowe szkolenie skierowane do personelu podmiotów medycznych.
Cel szkolenia:
Przekazanie praktycznej wiedzy i trening umiejętności z zakresu komunikacji z uwzględnieniem budowania prawidłowej postawy wobec pacjenta dla stałego związania go z placówką i stworzenia pozytywnego wizerunku placówki w opinii publicznej.
Szkolenie obejmuje:
- prezentację nowoczesnych technik i metod skutecznej komunikacji w codziennej działalności zawodowej,
- poznanie sposobów podnoszenia efektywności komunikacji i zdobycie umiejętności w procesie skutecznej obsługi klienta (pacjenta),
- asertywne komunikowanie się ze współpracownikami,
- kształtowanie procesów identyfikacji jednostki (firmy) wobec otoczenia.
Szkolenie ma charakter praktyczno-teoretyczny z użyciem narzędzi typu kamera oraz studium przypadku.
Program szkolenia obejmuje takie zagadnienia jak:
- Komunikacja z Klientem (pacjentem)
- Komunikacja z personelem
- Rozmowa z Klientem (pacjentem)
- Asertywna rozmowa z „trudnym” Klientem
- Empatyczne przekazanie rodzinie informacji o zgonie pacjenta
- Podawanie diagnozy
- Używanie „wewnętrznego” języka
- Praca z paradygmatami – „Nie mamy czasu”, zniecierpliwienie itp.
- Aspekty kulturowe
- Kultura osobista personelu
- Estetyka w miejscu pracy
- Narzędzia wizualizacyjne
- Motywacja do zmian (automotywacja)
- Budowanie pozytywnego wizerunku Placówki
Ponadto w programie w ramach bloku na temat wizerunku przewidziane jest szkolenie z wizażystką.
Forma:
Zajęcia prowadzone metodami warsztatowymi w oparciu o aktywne techniki pracy z grupą.
Metody szkoleniowe:
- Interaktywny wykład
- Aktywne ćwiczenia
- Warsztaty
- Praca indywidualna i grupowa
- Odgrywanie ról
- Studium przypadku
- Nagrania na kamerę (tylko do użytku uczestników!)
- Ćwiczenia relaksacyjne
- Aktywne notatki
Gwarantujemy:
- materiały szkoleniowe
- certyfikaty ukończenia szkolenia
- catering
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU Z NASZYM BIUREM