Aktualne szkolenia

Submenu

*Nowość * Profesjonalna obsługa pacjenta

Jedyne w Polsce, unikatowe szkolenie "Profesjonalna obsługa pacjenta" to 2-dniowe szkolenie skierowane do personelu podmiotów medycznych.

Cel szkolenia:

Przekazanie praktycznej wiedzy i trening umiejętności z zakresu komunikacji z uwzględnieniem budowania prawidłowej postawy wobec pacjenta dla stałego związania go z placówką i stworzenia pozytywnego wizerunku placówki w opinii publicznej.

Szkolenie obejmuje:

  • prezentację nowoczesnych technik i metod skutecznej komunikacji w codziennej działalności zawodowej,
  • poznanie sposobów podnoszenia efektywności komunikacji i zdobycie umiejętności w procesie skutecznej obsługi klienta (pacjenta),
  • asertywne komunikowanie się ze współpracownikami,
  • kształtowanie procesów identyfikacji jednostki (firmy) wobec otoczenia.

Szkolenie ma charakter praktyczno-teoretyczny z użyciem narzędzi typu kamera oraz studium przypadku.

Program szkolenia obejmuje takie zagadnienia jak:

  • Komunikacja z Klientem (pacjentem)
  • Komunikacja z personelem
  • Rozmowa z Klientem (pacjentem)
  • Asertywna rozmowa z „trudnym” Klientem
  • Empatyczne przekazanie rodzinie informacji o zgonie pacjenta
  • Podawanie diagnozy
  • Używanie „wewnętrznego” języka
  • Praca z paradygmatami – „Nie mamy czasu”, zniecierpliwienie itp.
  • Aspekty kulturowe
  • Kultura osobista personelu
  • Estetyka w miejscu pracy
  • Narzędzia wizualizacyjne
  • Motywacja do zmian (automotywacja)
  • Budowanie pozytywnego wizerunku Placówki

Ponadto w programie w ramach bloku na temat wizerunku przewidziane jest szkolenie z wizażystką.

Forma:

Zajęcia prowadzone metodami warsztatowymi w oparciu o aktywne techniki pracy z grupą.

 

Metody szkoleniowe:

  • Interaktywny wykład
  • Aktywne ćwiczenia
  • Warsztaty
  • Praca indywidualna i grupowa
  • Odgrywanie ról
  • Studium przypadku
  • Nagrania na kamerę (tylko do użytku uczestników!)
  • Ćwiczenia relaksacyjne
  • Aktywne notatki 

 Gwarantujemy:

  • materiały szkoleniowe
  • certyfikaty ukończenia szkolenia
  • catering

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU Z NASZYM BIUREM