Aktualne szkolenia

Submenu

Savoir-vivre profesjonalnej sekretarki

2-dniowe szkolenie skierowane do sekretarek i sekretarek medycznych

Profesjonalna sekretarka zapewnia sprawne funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa. Osoba na tym stanowisku kreuję atmosferę w pracy oraz poprzez swoją postawę buduje wizerunek wewnątrz i na  zewnątrz przedsiębiorstwa. Celem szkolenia jest rozwój kompetencji organizacyjnych i komunikacyjnych w zakresie wykonywanych zadań. Szkolenie opierać się będzie na przekazaniu praktycznej wiedzy i treningu umiejętności z zakresu międzynarodowych standardów savoir vivre. Szczególną uwagę zwrócimy na formę i standardy współpracy w środowisku lekarskim.

Program szkolenia obejmuje takie zagadnienia jak:

  • Budowanie właściwych relacji z pracownikami, Klientami i przełożonymi w tym personelem medycznym
  • Techniki asertywności
  • Zasady savoir vivre w relacjach biznesowych, na co dzień
  • Praca z paradygmatami – „Nie mamy czasu”, zniecierpliwienie itp.
  • Aspekty kulturowe, praca w środowisku lekarskim oraz międzynarodowym
  • Kultura osobista własna i współpracowników
  • Estetyka w miejscu pracy
  • Narzędzia wizualizacyjne
  • Motywacja do zmian (automotywacja)
  • Budowanie pozytywnego wizerunku Placówki

Ponadto w programie w ramach bloku na temat wizerunku przewidziane jest szkolenie z wizażystką.

Metody szkoleniowe

  • Interaktywny wykład
  • Aktywne ćwiczenia
  • Warsztaty
  • Praca indywidualna i grupowa
  • Odgrywanie ról
  • Studium przypadku
  • Nagrania na kamerę (tylko do użytku uczestników!)
  • Ćwiczenia relaksacyjne
  • Aktywne notatki

Zapewniamy

  • materiały szkoleniowe
  • certyfikaty ukończenia szkolenia
  • catering

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU Z NASZYM BIUREM